Delovi koji tek treba da se uklope u razvoj fabule

Ovo su delovi, nezavisne ili povezane priče, dovršene, zaokružene ili nedovršene, koje bi tek trebalo da nadju svoje mesto u sklopu odvijanja radnje u romanu.

Na ovim delovima romana očekujem najviše vaših komentara, konkretnih predloga, sugestija, primedbi, kritika…

Author: Holden Kolfild

Odrastao sam...

1 thought on “Delovi koji tek treba da se uklope u razvoj fabule”

  1. Pomoć, molim vas! Vidim i sam da su mi pojedine rečenice ”rogobatne”, ali jednostavno blokiram i ne umem da ih jednostavnije i lepše napišem. Zatim pravopisne greške… Neke su nastale jer pojma nemam da radim pogrešno, a neke jednostavnim greškama pri kucanju, kao na primer, jasno mi je da se piše za mnom, a ja u brzini napišem zamnom i posle ne primetim nastalu grešku. Negde fali zarez, negde ”bode oči” ovo ili ono…

    Biću zahvalan do neba svakom ukazivanju na greške, čak i podrugljivom, a kamo li dobronamernom…

    Like

Leave a Reply

