Sačuvajte svoje dragocenosti, naročito ako su to vredne misli…

Moje misli su kao šareni baloni sa helijumom. Dok se dete oduševljeno igra sa svojim balonom sve je u redu. Ako ga nakon igre uspremi tamo gde mu je mesto, sačuvaće ga i za kasnije. A ako ga još dok se igra ispusti iz ruku jer su mu pažnju odvukle neke druge stvari, balon će odleteti i zauvek nestati negde visoko u beskraju vremena i prostora. Dobro de, za taj šareni balon beskraj vremena i prostora ne postoji i on će za kratko vreme negde skončati u nekom prostoru. Beskraj vremena i prostora je u glavi deteta koje se sa balonom igralo.

Tako i moje misli, sa kojima sam se često igrao dok šetam, putujem, ručam… Ako ih brzo ne uspremim negde da bi ih sačuvao za kasnije, već ih ispustim iz ruku jer mi je pažnju privuklo nešto drugo, zauvek nestaju u nekom beskraju koji je u mojoj glavi. Ako i ne nestanu potpuno, već ih ponovo pronađem tu negde blizu, zakačene za neku granu, onda nisu više iste kao u trenutku kada sam se prvi put oduševljeno igrao s njima. Mislim da sam tako izgubio i previše nekih svojih ‘’dragocenosti’’, vrednih misli i potencijalnih tekstova koji su se mogli i drugima svideti da su imali prilike da ih sačuvam i pokažem svojim drugarima.

Author: Holden Kolfild

Odrastao sam...

4 thoughts on “Sačuvajte svoje dragocenosti, naročito ako su to vredne misli…”

  1. Moram i ovde iskopirati jedan svoj komentar sa svog drugog bloga, normalanzivotblog.wordpress.com, koji je napisan između pisanja gornjeg teksta i njegovog objavljivanja ovde. Za babeidede i za neke druge divne ljude koje sam ”upoznao” kroz njihove blogove, za sve ljude koje u ovim vremenima smutnim život čine vrednim življenja…

    Draga moja babeidede… Ako mi je išta nedostajalo u ovom blog svetu, to si ti i moje povremeno dopisivanje s tobom, filmovi po preporuci itd. Neka mi oprosti moj omiljeni bloger, magicar, i dopisivanje sa njim mi je nedostajalo, ali sa njim sam uvek previše ozbiljan, teme su nam ”teške”, često i depresivne, a sa tobom sam umeo i da se smejem, da uživam u filmu posle dopisivanja, da se relaksiram.

    Prokleta nužnost da se bude zoon politikon u ovoj našoj današnjici i kako ih je Andrić nazivao ”vremenima smutnim”, odvojila me od pisanja zbog kojeg sam uživao u životu. Pišem ja sve vreme, gotovo svakodnevno, dosta toga se objavljuje na sajtu narodni-front.org.rs ali to nije pisanje koje oplemenjuje… mene pre svega 😦

    Zato sam upravo napisao kratak tekst kojim želim da se vratim u svoj lepi svet i krenuo sam taman da ga objavim na mom drugom blogu, romanonlineblog, kada videh tvoj komentar ovde i požurih da ti napišem ovo…
    A sada odoh da postavim to na romanonlineblog u nadi da će to biti nagoveštaj povratka Holden Kolfilda, blogera kakav zaista želim da budem, a da će onaj kakav sam prethodnih meseci morao da budem uskoro privesti svoj posao kraju i početi da prepušta mesto nekim drugim, veselijim i boljim kolumnistima…

    Winter is coming… A posle zime uvek stiže proleće. Očekujem uskoro ono pravo. Proleće slobode u kojem će ljudi moći da uživaju i da opet vole svoje živote!

    Liked by 1 person

  2. Dragi Kolfilde, nedostajao si mi, i razumem te što si morao da se otisneš u sve te tamne vilajete. Jer, da nisi, mislio bi da propuštaš tok ovog nesrećenog kovitlaca, ali kovitlac ko kovitlac, usisava li usisava i iz njega izađeš sav iranjavljen. Onda dođe trenutak da moraš da izliješ tu stravu. Pa onda opet nastane praznina. I onda, eto, uprkos svemu, ovaj život je lep. Otrcano zvuči, znam. I onda, da, sve te misli lepe, pa nisu one nigde otišle, samo su se uplašile i skrile od ovih koje nisu lepe, pa su opet počele stidljivo da izranjaju, baš kao prvi prolećni izdanci. Volim što si tu i volja ti je da pišeš sve što je u tebi. A eto, dolaze plime i dolaze oseke, i mi smo deo te vode, pa nekad o stenu, nekad o pripitomljenu obalu.

    Magičar je stvarno vanserijski (mada zvuči kao da je mašinski element) tip. Vrlo obrazovan ali pre svega vrlo spoznajan. I dobar sagovornik.

    A eto, ja kao neko žensko, pa što malo i da te ne razgalim.

    I stvarno treba da čuvamo svoje dragocenosti, svoje duše. I da ih negujemo.

    P. S. Ono što je Andrić rekao važi za sva vremena, nijedna nisu bila nesmutna. Proleće je tu, mi smo živi, stoga živimo, bez obzira na prvi, drugi krug itd.

    Liked by 2 people

    1. Mislio sam da ne odgovaram, već samo da lajkujem komentar jer sve si već rekla i sa svime se slažem. Ali, kada sam video da i ti pratiš magičara i da dobro poznaješ njegov rad, morao sam samo da ti kažem da si mi sada još draža 🙂

      A za to što me ponekad razgališ… hvala ti do neba!!! 😉

      Samo još malo da prođe ova furtutma, za 15-20 dana nadam se… pa ćemo opet valjda razmenjivati preporuke za neke dobre filmove koje smo odgledali.

      Puno sreće i ljubavi prema životu ti želim! 🙂

      Liked by 1 person

Leave a Reply

