Promijenite svoje stavove i borite se za svoju novu slobodu! (KiSS – škola kreativnosti i samospoznaje)

Libertas Nova

…U prvom dijelu pisao sam o putu samospoznaje. Mnogi od vas sigurno su se zapitali zašto bi mi to trebalo? Zadovoljan/na sam sa svojim trenutačnim životom, ovakav kakav je sada. Zašto bi išta mijenjao/la? Ja nisam taj koji vam može narediti da promijenite svoj život; on je vaš, ne moj.

Ali recite mi da li ste zaista zadovoljni njime?

Da li ste uistinu?

Da li imate sve što vam treba?

Da li vas to što imate čini zaista sretnim i ispunjenim?

Da li proživljavate bol i bijes, svaki dan, svaki puta iznova?

Da li ponekad imate osjećaj da vam je svega dosta; vaš svakodnevni posao vam sve više zadaje glavobolje; vaša vam obitelj već pomalo ide na živce; uvijek trebate još više novca kako bi sami sebe uvjerili da ste sretni?

Pitanjima nikada kraja…

Mislim da ste odgovorili Ne na barem jedno od prva četiri pitanja, odnosno Da na zadnjih…

View original post 347 more words

Author: Holden Kolfild

Odrastao sam...

1 thought on “Promijenite svoje stavove i borite se za svoju novu slobodu! (KiSS – škola kreativnosti i samospoznaje)”

Leave a Reply

